Heeejjj....<33

Hejhej! det var ju riktigt j*vla länge sedan jag skrev! fattar nästan nt hur läng!!! Hehe..men jag glömmer alltid XD nt mitt fel... jag har också haft ett j'ävla virus på datan..igen...jag är lite olyckssssdrabbbad XD hehe...nog om de

I mårn äe det franska glosor...döööööör...hehe suttit och teränat på dem tills jag nääästan dog men dom har fortfarande nt riktigt lyckats banka sig in i min hjärna!!! åååå....... -.-  och gissa vad det äe för da i mårrn!!????

.....endast 2 veckor kvar tills jag fyller 13!!!!!! jeeeej! Jag vet exakt vad jag önskar mig! : Ny säng (redan köpt) ny mobil (vivaz prooooo) XD <3333 ny väska!! och en massa grejor som ja nt remember. XD

ska försöka att skriva igen..snart! :D

Natti Natti <3 alla söta (ni vet vilka ni är som äe söööta) <3333

                                                    Haha XD<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0