Måndag...*suck*

Hejhej, i dag var det måndag..*suck* (gillar nt måndagar!) Men iaf så har jag varit i skolan...*suck* men sedan var jag hemma hos Olli (Olli-Bolli) :DD Titti var också där ;) det var skit kul! Sedan gick vi på en liten tur till lekparken, haha :) där såg vi tre OMOGNA killar, haha som masakerade dagiset...*suck* haha riktit kånstiga personer x) Sedan gick vi hem för vi var så trötta på dom där mysko killarna :S sedan var vi i hennes rum ett tago kolla på hennes dator ;) men sedan var ja tvungen att cykla hem :((( Nu är jag hemma och kollar på tv o fb :P

I mårrn ska jag nog lägga upp lite bilder från lekplattsen :))

Bye, bye x)

Nu är våren här ;)))) 

                             (nt jag som tagit bilden :P) 

Kommentarer
Postat av: Chiiilenow

Shit, du bloggar typ aldrig x D

2010-05-26 @ 19:35:54
URL: http://chiiilenow.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hehe, jag visste ju det ;D

2010-07-03 @ 13:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0