Sommarlov :D

Hejhej, nu äe det sommarlov :D det ska bli såå skönt att få sova x) Men iaf, jag har typ nt bloggat något  alls *suck* men ska försöka att göra det mer nu på sommarn men vi får se hur det blir med det :S Nu sitter jag hemma och kollar på tv och ska snart ska jag och mamma göra rabarberpaj ;D mmm... Vi skulle igentligen åkt till djurö den här helgen men pappa skulle jobba :( Så igår var jag, Alex och mamma där på pappas jobb och kollade på "visningen" men det var ju ändå ganska dåligt väder som tur va.

I onsdags målade jag mina naglar och satte på diamanter för att vara lite fin innför skolavslutningen :D Och resultatet blev:

Haha, tummen kom nt me :'( 



                                                                                                           

                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0