Hajhaj <3

I var jag hos Julia :D där hade vi kul och så bakade vi chokladkaka :D Den blev jätte gooood ;)  Sedan var jag tvungen att städa -.- för mamma skulle ta hem hennes kompis hit. Så då blev jag uppe till 00.00 och då skickade jag ett sms till Julia för hon fyller år idag XD I mårse kom mammas kompis Anna som hade ett jätte sööwt barn som hetter Lycke (stvning), hon var typ 5 mån, naawwww <3 :) Sedan har jag spelat Wii med Alex i typ 1000 år, känndes det som XD Snart ska jag äta midda typ kyckling........

Juste jag har en biljett kvar till TWILIGHT FAN EVENT som äe den 21/6 om någon vill henga meee :DDet äe  Jag, Julia, Filippa, Lina och Linas två kompisar ska gå dit :) <3 :)))))))))



                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0