GOTT NYTT ÅR<3<3<3<3<3 (i efterskott)

Gott nytt år!!! Och god jul!

Jag har inte skrivit på så länge:-(... Men jag har två ursäkter: 1. Jag hade inte direkt tid...
                                                                                 2. Jag var hos farmor o Farfar och internet funkade inte...
Jag har haft en jätte bra jul och jag fick alla julklappar jag önskat mig<3<3<3(Förutom plattång, men det kan jag köpa själv=)

På fredag börjar jag skolan igen tror jag...(den 8). Det ska bli kul att träffa kompisar igen men inte så kul med läxor och så.....:-(:-(

På nyårsafton var vi hemma och mamma hade en kompis som var hemma hos oss. Men det var kul. Min lillebror älskar raketer/fyverkerier så det blev ganska mycket.

I onsdags var jag i täby c och köpte/fick lite kläder. Jag fick 800kr till kläder i julklapp och nu har jag 150kr kvar. Men jag behövde ju mera kläder, man kan ju inte gå runt i en massa gamla trasor....

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! //Tinna<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nu är det 2010!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0