Onsdag...x)

Helloooo! hehe har nt skrivt på länge..hehe (nt mitt fel) jag hade virus på datan och då orkade jag nt blogga och sedan sååå...hade jag läxor..hehe x) <3

Men i alla fall så hade jag virus på min datror, synd :( men pappa tog den någonstans och den personen lagade den ;) tack! <3 För några veckor sedan (ca 2 veckor) sedan började jag och Alle sammla till en stuttsmatta :) Och nu igår så räknadde vi pengarna...och det fattades bara 200kr!!!!
På fredag ska jag filma Lina :) :) :) <3 <3 Love yaaaa! <3
Idag hade vi gymmmpa...*suck* och sedan var jullis lite jobbig (mycket, mycket, mycket jobbig)...*suck* det va iaf iskallt ute...ush, tror nästan att jag frös ihjäl :S x) sedan när jag skulle vänta på bussen kom jag till busshållplatsen kl. 14.50 och bussen skulle komma 14.55 men bussen kom nt!! förän 15.25 -.- *suck* då frös jag på riktit ihjäl!!!!!! -.- x) Och imårgon kommer Hedvig (hedvigo, puck) hem till mig :D :D <3 <3 <3 <3 <3 de ska bli skita kul :) :) :) <3 <3 <3 *längtar* 

Nu har jag bestämt att jag ska blogga oftare! <3 

// Jossan <3333  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0