Glad Påsk!...

Hehe, jag har jue nt skrivit så mycket...hehe...men nu gör jag de! (yeeaa!) Hihi...:P Men jag har nt riktigt haft tid...hehe...Förlåt, förlåt, förlåt...:'( :'(

Men i alla fall nu är det PÅSKLOV! Jippi! Nu äe jag hos farmor och farfar, vi kom hit i torsdags och vi ska åka hem på söndag! Sedan ska jag typ vara hemma hela nästa vecka. :D <3 I torsdags fick jag, lillebror och mina två kusiner ett stort påskägg var! (jag=stolt) hihi...:D Men jag "råkade" äta upp det i går:( 

Nu ska jag typ...ingen aning va jag ska göra...kanske gå ut...vet nt. :)

Glad Påsk! / Jossan <3 <3   

(NU SKA JAG BÖRJA UPPDATERA MERA!) <3

                                          


Kommentarer
Postat av: Fanny

Heej!

Glad påsk!

Hoppas du hade en påskiga dagar!<333;)))

Många kramar Fanny<33

2010-04-06 @ 19:19:56
URL: http://fanny-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0