Julafton i mårrn!!

I mårrn är det JULAFTON det ska bli hjätte kul. Jag vet inte vad jag ska få i julklapp eftersom jag inte har tjuvkollat på dom. Så nu är det extra spännande! Hoppas att jag får det jag önskat mig. I alla fall dom tre sakerna jag önskat mig mest (wii, datorskrivare och 3 & 4 twilight böckerna). Annars är det risk för att jag inte blir så glad.
Jag har köppt julklappar till hela familjen för sammanlagt ca400-450 kr (ca: 100kr mamma, 100kr pappa, 100 kr lillebror, 80kr mormor och födelsedagspressent till lillebror 21 dec) 80kr = 400-450kr) .
Vi ska fyra/fira julafton med mormor och morfar, juldagen ska vi vara hemma hos min morbror och mina kusiner, dagen efter det ska vi åka till farmor och farfar och mina andra kusiner. Det ska bli kul!!!!!!!!!!!

Det är kul att det är en "riktig" vit jul!! (mycket snö)!!!

// Josefine


Kommentarer
Postat av: Eddie Temel Westin

vem är Jullis???

2009-12-27 @ 22:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0